آنچه که شما می گویید و چگونه آن را به کلمات، صدا یا تصاویر تبدیل می کنید می تواند موفقیت های تبلیغاتی شما را حیاتی کند. هدف تبلیغات:
- جلب توجه مخاطب
- درک هر چه بیشتر
- اقدامات جهت تحریک مشتری (مانند پرس و جو یا بازدید از فروشگاه شما)
- رسیدن به نتیجه (مانند فروش).
- راهنمایی های زیر به این اهداف کمک می کند.
راهنمایی عمومی
- یک قالب متمایز و قابل تشخیص برای تبلیغات خود را ایجاد کنید. در استفاده از این سبک، سازگار باشید.
- نام تجاری خود را برجسته کنید.
- اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما به خوبی سازمان یافته است و به راحتی پیگیری می شود.
- همیشه اطلاعات مربوطه را که مشتریان بالقوه شما ممکن است بخواهند بدانند را شامل شود. به عنوان مثال ساعتهای باز یا آدرس فروشگاه شما.
- مشتریان برای تماس با شما راحت باشند. ایا می خواهید آنها را از وبسایت خود، تلفن یا پست الکترونیک خود ببرید یا وارد فروشگاه کنید؟
- اگر قیمت های خود را اضافه کنید، مطمئن شوید که مشتری ناراضی نشود.
- اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات تماس، اطلاعات محصول و قیمت ها دقیق هستند.
- از زبان ساده و مستقیم با کلمات روزمره استفاده کنید که برای درک آسان است.
- به مشتریان خود بگویید چگونه می توانید با نیازها و خواسته های آنها به آنها کمک کنید.
- پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را روشن کنید.
- پیغام، سبک و فرمت خود را به مخاطبان هدف خود متصل کنید.
روزنامه ها، مجلات، دایرکتوری ها، پست های مستقیم و بیلبوردها
- با استفاده از یک علامت قدرتمند یا یک گرافیک به یاد ماندنی جلب توجه کنید.
- اطمینان حاصل کنید که گرافیک با کیفیت بالا است، به طوری که آنها در رنگ سیاه و سفید خوب باشند.
- متن بیش از حد را شامل نشود، زیرا اکثر خوانندگان فقط تبلیغات شما را برای اطلاعات کلیدی اسکن می کنند.
تلویزیون
- ایده را روی صفحه نمایش نشان دهید و با اطلاعات بیشتری (به عنوان مثال یک آگهی چاپی یا بروشور به طور مستقیم به صفحه بیننده منتقل شده) با آن پشت کنید.
- سعی نکنید هر محصول را بر روی صفحه نمایش قرار دهید – هدف یک تبلیغ است که به یاد ماندنی است.
- از بازیگران حرفه ای (یا دانش آموزان بازیگری) یا صدای هنرمندان به جای خانواده و دوستان استفاده کنید.
رادیو
- آن را ساده نگه دارید و سعی نکنید بیش از حد بسیاری از ایده ها را در یک زمان 30 ثانیه ای بیان کنید.
- مزایای یک محصول، قیمت و نام کسب و کار خود را تکرار کنید تا شنوندگان آن را فراموش نکنند.
- از هنرمند حرفه ای (یا دانشجو) استفاده کنید تا اینکه خودتان آن را انجام دهید.
آنلاین
- فکر کنید در مورد چه چیزی بهتر از اینترنت کار می کنید – فقط یک تبلیغ چاپی را دریافت نکنید و آن را آپلود کنید. شما فقط می توانید یک عنوان و یک لینک به وب سایت خود داشته باشید.
- همانطور که خواندن روی صفحه آسان نیست به عنوان چاپ، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما تمیز و بی نظیر است.
- از زبان مخاطبان هدف خود استفاده کنید تا مشتریان را درگیر کنند.
مطالب مشابه
استراتژی رسانه در تبلیغات
پخش تبلیغات
تبلیغات چاپی